Veelgestelde vragen

Welkom bij onze FAQ, we zijn zo blij om u hier en als klant te hebben.
Wij hebben geprobeerd de meest voorkomende vragen te beantwoorden.

Bestellen

Do Ik heb nodig an rekening te plaatsen an bestellen?

Nee, dat doe je niet! U kunt als gast afrekenen. Echter, creëren an account maakt het eenvoudiger om uw bestelgeschiedenis te bekijken en retourzendingen te volgen.

Ik heb niet ontvangen an orderbevestiging. Wat moet ik do?

Controleer eerst uw spammap. Mocht het er niet zijn, laat het ons dan weten via onze contactformulier en we sturen uw bevestiging opnieuw.

Kan ik een pre-order?

Ja, als an artikel is beschikbaar voor pre-order, Je ziet de verwachte verzenddatum op de productpagina.

Betaling

Welke betaalmethoden do accepteer je?

Wij accepteren iDEAL, PayPal, Visa, Mastercard, Klarna, Bancontact en andere lokale betalingsopties bij het afrekenen.

Is het veilig om online te betalen?

Absoluut. Alle betalingen worden veilig verwerkt via gecodeerde betaalproviders.

Kan ik achteraf betalen met Klarna?

Ja, in geselecteerde landen bieden wij Klarna Pay Later aan, zodat u kunt betalen nadat u uw bestelling heeft ontvangen.

Verzending & Retourneren

Do verzenden jullie wereldwijd?

Ja, wij verzenden wereldwijd! Houd er echter rekening mee dat sommige afgelegen eilanden of regio's mogelijk niet in aanmerking komen voor bezorging.

Hoe lang duurt verzending?

De bezorgtijden zijn afhankelijk van uw locatie.

  • Nederland & België: 1-3 werkdagen
  • Duitsland, Frankrijk & Oostenrijk: 2-5 werkdagen
  • Rest van Europa: 5-10 werkdagen
  • Buiten Europa: maximaal 14 werkdagen

U ontvangt een trackinglink zodra uw bestelling is verzonden.

Hoeveel kost verzending?

Verzendkosten worden berekend bij het afrekenen en variëren per land. Bestellingen boven een bepaald bedrag komen mogelijk in aanmerking voor gratis verzending.

NL - €3,99 en gratis bij bestellingen boven €60,-

DE/AT/BE/FR/PL/SP - € 5,99 en gratis bij bestellingen boven € 60,-

DK/IT/AL/AD/BY/BA/EE/FI/GI/XK/LV/LT/MD/MC/ME/NO/RS/SE/UA - €6,99 en gratis bij bestellingen boven €60,-

GR/HU/IE/LU/PT/RO/SK/SI/BG/HR/CZ - € 5,99 en gratis bij bestellingen boven € 75,-

GB/CH - £5,99/€6,90 en gratis bij bestellingen boven £60,-/€68,92

CA/VS - €29,99 en gratis bij bestellingen boven €200,-

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de verzending met uw tracking number en een directe link om uw pakket te volgen.

Mijn pakket is nog niet aangekomen, wat moet ik doen do?

Controleer eerst uw trackinginformatie. Als uw bestelling vertraagd lijkt of vastloopt, neem dan contact met ons op door het contactformulier in te vullen en wij helpen u het probleem op te lossen.

Do accepteert u retourzendingen?

Ja, u kunt uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren, zolang het artikel ongedragen, onbeschadigd en in de originele verpakking zit.

Hoe do Ik kom terug an artikel?

Een retour kunt u eenvoudig aanvragen via uw accountpagina. Log in met uw bestelgegevens - er is geen account nodig. Zodra uw retouraanvraag is goedgekeurd, ontvangt u een retourlabel per e-mail met alle instructies.

Zijn de retourkosten gedekt?

Een standaard retourkosten van €4.99 wordt van uw terugbetaling afgetrokken. Dit dekt de kosten van het retourlabel. Als u een defect of verkeerd artikel heeft ontvangen, vindt de retournering plaats gratis.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, verwerken we uw terugbetaling binnen 5-7 werkdagen naar uw oorspronkelijke betaalmethode.

Kan ik ruilen an artikel?

We bieden momenteel geen directe uitwisselingen aan. Als u een ander product wilt, kunt u het artikel retourneren voor een terugbetaling en een nieuwe bestelling plaatsen.

Bestellingen

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

U kunt uw bestelling volgen via de trackinglink in uw verzendbevestigingsmail. Niet ontvangen? Controleer uw spammap of neem contact met ons op via onze contactformulier.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

We verwerken bestellingen snel, waardoor wijzigingen of annuleringen niet altijd mogelijk zijn. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via onze contactformulier, en dat zullen we ook doen do ons best om te helpen.

Ik heb het verkeerde adres ingevoerd - wat moet ik doen do?

Vul onze in contactformulier meteen. Als uw bestelling nog niet is verzonden, werken wij het adres voor u bij.

Producten

Van welke materialen zijn uw producten gemaakt?

Al onze sieraden zijn gemaakt van hoogwaardige kwaliteit stainless steel, het maken ervan waterproof, aanslagvrij en hypoallergeen.

Zullen mijn sieraden verkleuren of vervagen?

Nee! Onze stainless steel sieraden zijn ontworpen om mooi te blijven, zelfs als ze worden blootgesteld aan water, parfum of bij dagelijks gebruik.

Hoe moet ik mijn sieraden onderhouden?

Wij raden aan om uw sieraden na het dragen af ​​te vegen met een zachte doek en deze op een droge plaats te bewaren.

Garantie

Do Worden uw producten geleverd met garantie?

Ja, op elk onderdeel zit een garantie van 6 maanden op fabricagefouten.

Wat valt onder de garantie?

Het dekt verkleuring of andere fabricagefouten. Schade veroorzaakt door verkeerd gebruik of normale slijtage wordt niet gedekt.

Hoe do Ik dien een garantieclaim in?

Dien een aanvraag in via onze contactformulier bij uw bestelling number en een duidelijke foto van het probleem. We zullen het beoordelen en snel contact met u opnemen.

Heeft u uw antwoord niet gevonden?

Aarzel niet om ons te contacteren