Veelgestelde vragen

Welkom bij onze FAQ, we zijn blij om je hier en als klant te hebben.
Wij hebben geprobeerd de meest voorkomende vragen te beantwoorden.

Bestellen

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, dat hoeft niet! Je kunt afrekenen als gast. Maar met een account kun je je bestelgeschiedenis bekijken en retouren makkelijker volgen.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer eerst uw spammap. Mocht het er niet zijn, laat het ons dan weten via onze contactformulier en we sturen uw bevestiging opnieuw.

Kan ik een pre-order plaatsen?

Ja! Als een item beschikbaar is voor pre-order, zie je de verwachte verzenddatum op de productpagina.

Betaling

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren iDEAL, PayPal, Visa, Mastercard, Klarna, Bancontact en andere lokale betalingsopties bij het afrekenen.

Is het veilig om online te betalen?

Absoluut. Alle betalingen worden veilig verwerkt via gecodeerde betaalproviders.

Kan ik achteraf betalen met Klarna?

Ja, in geselecteerde landen bieden wij Klarna Pay Later aan, zodat u kunt betalen nadat u uw bestelling heeft ontvangen.

Verzending & Retourneren

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja, wij verzenden wereldwijd! Houd er echter rekening mee dat sommige afgelegen eilanden of regio's mogelijk niet in aanmerking komen voor bezorging.

Hoe lang duurt verzending?

De bezorgtijden zijn afhankelijk van uw locatie.

  • Nederland & België: 1-3 werkdagen
  • Duitsland, Frankrijk & Oostenrijk: 2-5 werkdagen
  • Rest van Europa: 5-10 werkdagen
  • Buiten Europa: maximaal 14 werkdagen

U ontvangt een trackinglink zodra uw bestelling is verzonden.

Hoeveel kost verzending?

Verzendkosten worden berekend bij het afrekenen en variëren per land. Bestellingen boven een bepaald bedrag komen mogelijk in aanmerking voor gratis verzending.

NL - €3,99 en gratis bij bestellingen boven €60,-

DE/AT/BE/FR/PL/SP - € 5,99 en gratis bij bestellingen boven € 60,-

DK/IT/AL/AD/BY/BA/EE/FI/GI/XK/LV/LT/MD/MC/ME/NO/RS/SE/UA - €6,99 en gratis bij bestellingen boven €60,-

GR/HU/IE/LU/PT/RO/SK/SI/BG/HR/CZ - € 5,99 en gratis bij bestellingen boven € 75,-

GB/CH - £5,99/€6,90 en gratis bij bestellingen boven £60,-/€68,92

CA/VS - €29,99 en gratis bij bestellingen boven €200,-

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail ter bevestiging van de verzending met jouw tracking number en een directe link om uw pakket te volgen.

Mijn pakket is nog niet aangekomen, wat moet ik doen?

Controleer eerst je trackinginformatie. Als je bestelling vertraagd lijkt of vastloopt, neem dan contact met ons op door het contactformulier in te vullen en wij helpen je het probleem op te lossen.

Accepteren jullie retouren?

Ja, je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren, zolang het artikel ongedragen, onbeschadigd en in de originele verpakking zit.

Hoe kan ik een item retourneren?

Een retour kan je eenvoudig aanvragen via uw accountpagina. Log in met je bestelgegevens - er is geen account nodig. Zodra je retouraanvraag is goedgekeurd, ontvangt je een retourlabel per e-mail met alle instructies.

Zijn de retourkosten gedekt?

Een standaard retourkosten van €4.99 wordt van je terugbetaling afgetrokken. Dit dekt de kosten van het retourlabel. Als je een defect of verkeerd artikel heeft ontvangen, zal de retournering gratis zijn.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, verwerken we je terugbetaling binnen 5-7 werkdagen naar je oorspronkelijke betaalmethode.

Kan ik een item ruilen?

We bieden momenteel geen directe uitwisselingen aan. Als je een ander product wilt, kun je het artikel retourneren voor een terugbetaling en een nieuwe bestelling plaatsen.

Bestellingen

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Je kan je bestelling volgen via de trackinglink in je verzendbevestigingsmail. Niet ontvangen? Controleer je spammap of neem contact met ons op via onze contactformulier.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

We verwerken bestellingen snel, dus wijzigingen of annuleringen zijn niet altijd mogelijk. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via ons contactformulier, dan helpen we je graag verder.

Ik heb het verkeerde adres ingevuld — wat moet ik doen?

Vul meteen ons contactformulier in. Als je bestelling nog niet verzonden is, passen we het adres voor je aan.

Producten

Waarvan zijn jullie producten gemaakt?

Al onze sieraden zijn gemaakt van hoogwaardig stainless steel, waardoor ze waterproof, aanslagvrij en hypoallergeen zijn.

Zullen mijn sieraden verkleuren of vervagen?

Nee! Onze stainless steel sieraden zijn ontworpen om mooi te blijven, zelfs als ze worden blootgesteld aan water, parfum of bij dagelijks gebruik.

Hoe moet ik mijn sieraden onderhouden?

Wij raden aan om je sieraden na het dragen af ​​te vegen met een zachte doek en deze op een droge plaats te bewaren.

Garantie

Hebben jullie producten garantie?

Ja, op elk item zit een garantie van 6 maanden op fabricagefouten.

Wat valt onder de garantie?

Het dekt verkleuring of andere fabricagefouten. Schade veroorzaakt door verkeerd gebruik of normale slijtage wordt niet gedekt.

Hoe do Ik dien een garantieclaim in?

Dien een aanvraag in via onze contactformulier bij uw bestelling number en een duidelijke foto van het probleem. We zullen het beoordelen en snel contact met u opnemen.

Heb je je antwoord niet gevonden?

Aarzel niet om ons te contacteren